مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 13:372019-10-09اقتصادي

فارس من|رکنی: مصرف سوخت گاز نیروگاه نکا باید به 100 درصد برسد


معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: با انجام پیگیری ها و مکاتبه های لازم با مسوولان وزارت خانه های نفت و نیرو تاکید کردیم که باید مصرف سوخت گاز نیروگاه نکا به صد در صد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان آلودگی هوا و محیط زیست توسط نیروگاه شهید سلیمی نکا با مصرف سوخت مازوت خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند؛ سال های طولانی از احداث نیروگاه شهیدسلیمی نکا حدفاصل سه روستای یکه توت، نوذرآباد و دنگسرک و شهرهای اطراف می گذرد.

سوخت مصرفی نیروگاه مازوت است که مقرون به صرفه تراز گازطبیعی است اما آلودگی بسیار فراوانی برای روستاها و شهرهای اطراف ایجاد کرده و اکثراوقات دود سیاه رنگ و خاکستری غلیظی آسمان روستاها را دربرمی گیرد که ناشی از سوختن مازوت است.

اثرات سوخت مازوت در بعضی از روزها به صورت ذرات سیاه رنگ بروی خودروها و محصولات کشاورزی مشهود است و این مطلب تنها گوشه ای از خسارتی است که به چشم دیده می شود و اثرات مخرب آن بر روی بدن انسان بماند که خود جای بحث کارشناسی دارد.

نکته مهم دیگر اینکه در روزهای ابری و بارانی مصرف مازوت به حداکثر می رسد که باتوجه به اهمیت این موضوع باید پیگیری شود؛ چرا به جای مصرف گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|رکنی: مصرف سوخت گاز نیروگاه نکا باید به 100 درصد برسد

فارس من|رکنی: مصرف سوخت گاز نیروگاه نکا باید به 100 درصد برسد